2013/05/27

27/05/13

Za oknem ziiiiimno tak więc w grę wchodzą tylko cieplejsze ciuszki, które już dawno powinny znaleźć się na dnie szafy. Ale dziś mi to nie przeszkadza, bo mam ochotę na moje ukochane, ulubione ponczo:) - to jedna z moich second handowych perełek , ale mam też nadzieje , że to już raz ostatni !! Dziś szare ponczo połączone z neonowym sweterkiem, różem, niebieskim i chabrowymi trampkami:))


 

 

 


 
An.
Buty/Nike, legginsy/Calzedonia, sweterek/Tally Wejil, ponczo/Sh, torebka/Ptak, bransoletki/hand made by Sandra, Parfois



Strasznie lubię takie swetry oversize,ten udalo mi się kiedyś znalezc w moim second-handzie, miękki, długi, bardzo praktyczny,szkoda że w kolekcjach sieciówek nie mogę na takie trafic. Ten pasuje do jeansów i legginsów, dodaje trochę niewymuszonej nonszalancji i świetnie zastępuje okrycie wierzchnie. Pogoda w kratkę, trudno się do niej dopasowac, marzę już o wakacjach i kompletuję zestawy na urlop, może stąd dziś te kolory safari ;)








 

Sandra Sweter oversize/sh Spodnie/Zara Buty/sh T-shirt/Massimo Dutti Torebka/Sisley Pasek/Steven

11 komentarzy:

  1. wejście 77444:P MISTRZ :D

    Oddaj trampki z NIKE:P

    Sandra sweter oversize niezły:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Aneta wyglądasz przepięknie! w ogóle widać, że kombinowałaś coś z włoskami, oczywiście korzystna zmiana! Sandra super styl, uwielbiam taki, cała ja :) luźny sweter plus barwy safari :* jeden minusik...widocznie za duże buty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście ... buty Sandry są o rozmiar lub więcej za duuuuuże! prawidłowo dobrany but, szczególnie otwarty powinien kończyć się tak jak pięta a nie centymetr za nią.. poza tym ślicznie wygladają obie dziewczyny

      Usuń
  3. Aneta masz super włosy, ty Sandra też :) zdradziłyście już jakich używacie kosmetyków, proszę zdradźcie nam swoich fryzjerów . Bedzie to dla nich reklama, niechaj klientki walą drzwiami i oknami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aneta - sweter jest piękny nawet pomimo neonowych wstawek, ale ogólnie jak dla mnie za dużo tu intensywnych kolorów ;)
    Sandra - świetna kolorystyka zestawu ;) Uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. obie dziewczyny wyglądacie super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sandra buty!!!!!! chyba nie twój rozmiar? aneta ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny, jesteście bardzo spostrzegawcze ;) buty mają mój rozmiar, niestety skóra popracowała, może faktycznie wyglądają na za duże na zdjęciach,ale uwierzcie w czasie noszenia mniejsze nie mogłyby byc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup sobie w obuwniczym wkładeczkę żelową pod śródstopie, nóżka się cofnie do tyłu i będzie znowu jak dawniej :)

      Usuń
  8. super wyglądacie,bardzo podoba mi się ta różowa torba:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze,za te pozytywne jak i za konstruktywną krytykę :)