2013/05/17

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Bieżący trend koszykarskich koszulek przypadł mi do gustu, jednak nie wchodziły w grę t-shirty, które mają wszyscy, nie chciałam napisu żadnej konkretnej drużyny, bo tak naprawdę żadnej nie kibicuję, dlatego do  tej pory nie kupiłam takiego. Aż do momentu kiedy w sh znalazłam ten t-shirt Converse!Idealny! Szary, jakby ,,dresowy", fajne duże logo, no i męska L ;) w sam raz na luźną sukienkę, a przy okazji nie muszę na siłę byc niczyją fanką ;)













Sandra T-shirt/sh Marynarka/Reserved Torebka/Rocca Wear Buty/TK Maxx Okulary/Ray Ban




Nienawidziłam spódnic! A już na pewno nie było mowy o takim kroju. Z biegiem czasu zaczęłam powolutku się do nich przekonywać, najpierw krótka jeansowa mini, później materiałowa, zwiewna, letnia (z przodu krótka z tyłu długa), później nawet skusiłam się na te do ziemi i.. myślałam,że to wszystko na co mnie stać hehe:) Ale ja mam zmienne zdanie, bardzo, jak to na kobietę przystało i pewnego dnia w lumpku zastałam właśnię JĄ! Jak na nią spojrzałam od razu widziałam koturny i wiązaną bluzkę więc szybkim tempem powędrowałam do kasy. Wtedy pewnie przekonał mnie ten brzydki, starodawny jeans:) Ale teraz jestem przekonana również do tego kroju, tak bardzo, że ostatnio zaopatrzyłam się w kolejną taką - tym razem czarną:)













An.
Buty/Centro
Spódniczka/SH
Bluzka/SH
Torebka/Ptak
Okulary/No name
Kolczyki/River Island
Zegarek/Aldo

2 komentarze:

Dziękuję za pozostawione komentarze,za te pozytywne jak i za konstruktywną krytykę :)