2013/02/20

Dzisiaj Wam prezentujemy nasze perełki - second handowe:)

Sweterek z frędzlami - w innym wydaniu. Zakochałam się w nim dosłownie od pierwszego wejrzenia. Jest taki "wesoły" , od razu poprawia mi humor. Wyobrażałam go sobie w połączeniu z krótkimi jeansowymi szortami, kolorowymi letnimi koturnami :)No ,ale czas zejść na ziemię, pogoda jest jaka jest więc dziś niestety nie było to możliwe, więc pozostało mi takie połączenie.. jeszcze na te chłodniejsze dni.













An:

Sweter- Second hand
Jeansy- Bershka
Torebka- Louis Vuitton
Zegarek- Guess
Buty- Nescior

Wynik poniedziałkowych łowów - szmaragdowa sukienka, o nietypowym, dziwnym wręcz fasonie. Lubię takie, a niestety w sklepach nie można za często spotkać takich rzeczy. Kupowałam ją z myślą o gołych nóżkach, wysokich letnich szpileczkach, ale widzę ,że wiosny doczekać się nie możemy więc postanowiłam wykorzystać ją już teraz!!


















San:

Sukienka- River Island/ Second hand
Buty- Venezia
Naszyjnik- Fashion corner
Rajstopy- Calzedonia
Torebka- Louis Vuitton

9 komentarzy:

  1. Szafirowa sukienka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sweter Anety, sukienka i torba Sandry mój styl, piękności! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek z frędzlami genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne stylówki!
    sweter Anety mnie rozwalił, jest przecudowny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ojoj, jesteście takie śliczne ;d pazury są cool !

    OdpowiedzUsuń
  6. Aneta, gdzie zrobiłaś brwi?Masz teraz tak super dobrane ,że nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo:)! brwi robiłam sama - znudziły mi się już grube i potrzebowałam zmiany:)!

      Usuń

Dziękuję za pozostawione komentarze,za te pozytywne jak i za konstruktywną krytykę :)