2013/01/19

Moda modą, ale dziś było naprawdę zimno...Przedstawiam  zatem moją zdobycz wyłowioną w szafie teściowej- przepiękna,ruda futrzana czapka, po prostu wymarzona na tą pogodę :)
Sandra vs Zima 1:0 ;)

















San.
Czapka - szafa
Kurtka - Reserved
Komin-Mohito
Spodnie - Zara
Buty - Alba Moda, sh
Torebka - sh
Golf- Trussardi Jeans
Naszyjnik - Fashion Corner
Rękawiczki - no name



Ja w ten cholernie zimny dzień postawiłam na gruby - wełniany sweter, panterkową beretkę oraz buciki, (można nosić je na dwa sposoby) i kurtkę ,które traktuję jako "komplet", bo są identyczne (ten sam kolor, materiał, jedno i drugie od środka ma kożuszek) lubię to połączenie :)














An.
Buty- Stradivarious
Spodnie- Pull&Bear
Sweter- Bershka
Kurtka- Pull& Bear
Torebka- Parfois
Szalik- Second hand
Beret- Fashion corner
Rękawiczki- River Island

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne ciuszki. A pierwsza ruda czapa wymiata!!! Nie lubie czapek ale na taka bym sie skusiła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny panterkowy akcent;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapki macie obie genialne :)

    Obie wygrałyście z zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ślicznotki! Super wyglądacie obie<3
    Swietny blog;)

    Niedawno założyłam mój fanpage,mam nadzieje że nie odbierzeie tego jako spam ale sprawiły byście mi ogromną radość gdybyście kliknęły Lubię to! Dla Was jest to jedno kliknięcie myszką,dla mnie o niebo więcej!:))
    FANPAGE

    Buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna futrzana czapa - w szafach babć, mam i teściowych można znaleźć czasem prawdziwe perełki :) u Ann cudny kożuszek!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze,za te pozytywne jak i za konstruktywną krytykę :)