2012/12/11

Fluo details!

Na taki kolor czapki miałam ochotę juz od jakiegoś czasu, różne widziałam, ale większosc niewystarczająco ,,wisi" ;) tą wyłowiłam w sh i oczywiście jest ona męska, ale takie lubię najbardziej :) kolor jest dokładnie taki jaki chcialam - ani żółty,ani seledynowy, najlepiej odbija się od czerni więc do niej mój moncler i cieplutkie śniegowce.
 














San.
Płaszcz - Moncler
Czapka - Top Man, sh
Sweterek - All Saints
Spodnie - Zara
Śniegowce - Lacoste
Torebka - Sisley
Rękawiczki - made in italy
Szalik - Terranova


Ja postawiłam dziś na neonowy sweterek, który zawsze poprawi mi humor i na futrzaną, gruuuubą czapę z Mohito.Intensywne kolory wygladają super nie tylko latem i dodają mnóstwo energii :)












An.
Kurtka - Reserved
Czapka - Mohito
Sweterek - Moda Europy
Legginsy - sh
Zakolanówki - sh
Buty - Venezia
Torebka - sh

3 komentarze:

  1. hejka.. widzę że masz już doświadczenie w prowadzeniu bloga. Więc moze wejdz na mojego bloga modowego!!! mam 13 lat i dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem!!! ZAPRASZAM www.kropkam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze,za te pozytywne jak i za konstruktywną krytykę :)