2012/11/10

Fur collar & deep red tights

Futerkowy kołnierzyk- jakiś czas temu ,, złowiony" w second handzie, w końcu znalazł swoje miejsce :) Genialnie pasuje do szarego płaszczyka, który nie ma ani stójki, ani kołnierza, do tego moje niezniszczalne legginsy ( chciałam je wyrzucic, a okazuje się , że jakoś pasują mi do wszystkiego, muszę je gdzieś głęboko schowac, bo sie powtarzam ;) ) i skórzany worek-torebka - nie wybrałabym w sklepie tego modelu, wolę torebki typu listonoszka, ale w sh, why not ? :)
 










 





Sandra:
Płaszcz - Just Addicted
Kołnierzyk - SH
Legginsy - Tally Weijl
Buty - Deichman
Torebka - SH
Okulary - Ray Ban
Bransoletki - hand made by me



Szukałam fajnej czapki, ale żadna wystarczająca nie ,,wisiała", a tu w szafie męża - idealna :) muszę częściej tam zaglądac! Marynara oliwkowa z rajstopami w kolorze bordo, spódniczka,torebka z czachami, jeszcze tylko ciepły szal i gotowe :)













Aneta:
Marynarka - łódzki butik
Spódniczka - Bershka
Rajstopy - Calzedonia
Sweterek - Bronx
Czapka - Pull & Bear (męża :))
Torebka - łódzki butik
Buty - Prima Moda

5 komentarzy:

  1. z pierwszej stylizacji podoba mi się bardzo płaszcz jest rewelacyjny z tym kołnierzem wygląda bosko!!!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne botki z pierwszej stylizacji obserwuję i liczę na rewanż http://wykrzycz-mi-szeptem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne stylizacje :) jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk z pierwszej stylizacji super. A w drugiej najbardziej podoba mi się... kolor rajstop:) Pozdrawiam i zapraszam też do nas:
    www.pomiedzybialymaczarnym.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne stylizacje ; )
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ; );D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze,za te pozytywne jak i za konstruktywną krytykę :)