2012/10/31

day & night

Po kilku dniach zimy, wróciła jesień :) Udało nam sie uchwycic dwie pory dnia, słoneczne przedpoludnie i przyjemny wieczór.










Skorzystałam z okazji i założyłam jeszcze moje szare, dresowe spodnie, uwielbiam je, a zimą już ich nie założę, do tego prosta koszula, a wszystko przełamane kozakami na obcasie.

Sandra:
Kurtka - Reserved
Koszula - Tommy Hilfiger
Spodnie - katowicki butik
Buty - Atmosphere
Torebka - River Island
Kita do torebki - góralska chata
Komin - bazar
Okulary - Ch. Dior ( męża :) )



Całkiem przyjemny wieczór sprawił, że mogłam obejsc się bez kurtki, otuliłam się kominem,grubym swetrem, a do tego obcisłe rurki i wygodne buty, calosc w tonacji beżowo-szarej .









Aneta:
Sweter - Bershka
T-shirt - Bershka
Buty - Second hand
Spodnie - Bershka
Torebka - Second hand
Komin - Bershka
Pasek - Moschino
Okulary - Bazar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione komentarze,za te pozytywne jak i za konstruktywną krytykę :)