2012/09/23

Zielenie i brązy:)


Ja dziś postawiłam na zieleń, ale tą wesołą, bardziej żywą :) W połączeniu z czernią, bielą, brązem oraz chustką w panterkę, która nadaje charakteru każdemu zestawowi.











Buty - Second hand
Spodnie - Zara
Bluzka - Fashion corner
Kurtka - Zara
Torebka - River Island
Chustka - katowicki butik
Pierścionek - Guess


A ja wybrałam moją ulubioną spódnice, którą niestety założyłam już tego roku chyba ostatni raz, bo robi się coraz zimniej.. Uwielbiam ją za to, że mogę z nią eksperymentować do woli a i tak zawsze dobrze wygląda :)












Balerinki - Fashion corner
Spódnica - River Island
Bluzka - Bershka
Kurtka - Second hand
Torebka - Second hand
Szalik - Second hand
Kolczyki - River Island
Zegarek - Prezent :)

5 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądacie Dziewczyny. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z radością informuję że nominowałam Waszego blog do,,VERSATILE BLOGGER''! Post o tym u mnie na blogu. :)ZAPRASZAM DO ZABAWY I GRATULUJĘ :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kolorki<3 Twoje ombre na wlosach mnie powalilo!

    Obserwuję i zapraszam do siebie :* Byłoby mi miło gdybyś również zaobserwowała i dodała swoją opinię, komentarz . Pozdrawiam :*
    http://love-drug-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz świetnie zrobione ombre!Super zestawy dziewczyny!:)
    Pozdrawiam was:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze,za te pozytywne jak i za konstruktywną krytykę :)